Nu får det vara nog med värk.

Vaknade i natt av att min dotter var uppe på toaletten, sedan hörde jag att hon inte mådde så bra. Hon hade tagit sej i från toan till soffan sedan orkade hon inte mer, hon var nära att svimma och totalt utmattad. Hennes knän värkte enormt mycket och hon var så ledsen. Jag önskar att jag kunde göra något för henne men vad?

I morgon skall vi äntligen få träffa en reumatolog och jag hoppas verkligen att hon får hjälp nu för hon orkar inte längre. Hon har feber som går upp och ned och ingen aptit. Nu har hon legat i fem veckor utan det hänt något mer än att hon har fått proppa i sej värktabletter av olika slag. Visst är jag en höns mamma för mina barn men nu är jag väldigt orolig!

En sådan här ung tjej skall inte vara sängliggande den mesta tiden och ha ont i sina leder. Visst det finns många som har det mycket värre och jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa alla. Men tyvärr kan jag inte det men jag kommer att kämpa för att Sanna skall få hjälp nu och komma på fötter igen. Just nu orkar hon ingenting.

Anki

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Om det finns ngt jag kan göra kan du räkna med mig till 100%.

2011-04-20 @ 12:51:30
Postat av: Camilla

Skit också! Bra att du börjar ilskna till...men synd att man måste behöva det för att det ska hända nåt!

Lycka till nu Anki!!

2011-04-20 @ 20:40:35
Postat av: becca<3

Jag tycker så synd om sussanna jag förstår att du är orolig och att det är jättejobbigt för er båda med at hon har så ont, jag önskar jag kunde göra något för att få smärtan att försvinna..

Ge både henne och dig själv megakramar från mig! Kram

2011-04-20 @ 22:46:57
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Hoppas att ni får hjälp med hennes värk snart!



Stor påskkram till dig!

2011-04-21 @ 15:47:41
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0