Påsk migrän.

Vaknade mitt i natten av världens huvudvärk och undrade om det var fredagsvinet som gjorde sej påminnt. Men sedan kom illamåendet och ännu mer huvudvärk så det var ett migrän anfall jag fick men säkert framkallat av vinet, stress o för lite sömn. Efter några värk tabletter och ingen förbättring så tog jag fram en zomig nasal och som vanligt tog det inte så lång tid så var huvudvärken och illamåendet väck. När jag hade piggnat till så for jag till IKEA och fick köpt en byrå och lite andra saker till hemmet.

Påskafton var verkligen en bra dag på IKEA för det var så lugnt. Efter att jag kommit hem så blev det en skön fika stund på altanen. Oj vad gott det skulle bli med en riktigt kall öl nu så jag gick in och öppnade en flaska och slog upp den i mitt ölkrus. Smakade lite på den, visst den var kall och god men en aningen söt? Kollade lite närmare på flaskan ha ha det var påskmust jag hade köpt, men god var den. Och nu sitter jag alltså öl lös på påskaftonen....fniss.

Sanna har varit uppe en del på förmiddagen och även suttit ute i solen på altanen med oss. Men hon var ganska trött och utmattad så nu ligger hon och sover eller vilar i sitt rum tills middagen är klar. Förhoppningsvis kommer hon kanske att få i sej lite mat iallafall. Pasta, kött och ugnsbakade grönsaker. Som sagt var så blir det inte traditionell påskmat hos oss i dag på påsk aftonen.


GLAD PÅSK PÅ ER MINA VÄNNER....




Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt att migränen släppte,skönt med en lugn stund på IKEA....Men jag kan riktigt se din min d du hällt upp ooch smakat på det du trodde va öl *ler* Själv har jag och mina familje medlemmar avnjutit en potatisgratäng som serverades ute i trädgården tillsammans med kolgrillat kött,mums så gott det va...och till detta drack vi Påskmust... Ha en trevlig och Glad Påsk...Kram //Carina *ler*

2011-04-23 @ 18:37:16
Postat av: Gråbossen

Stackars du - först migrän och sedan must i stället för öl. Ha det gott och krama barna. Här var det i alla fall riktig påsköl.

2011-04-23 @ 19:29:17
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

SKÖNT att dagen ändå blev så bra som den blev...nåja bortsett från ÖLET då..skratt..

Var, kram till er...

2011-04-23 @ 20:52:58
Postat av: maria

hoppas du haft en fin påskafton <3

kramar maria

2011-04-23 @ 22:23:06
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Isabel Brattkull

Hej Anki!



Vill önska en god fortsättning på påsken från oss här i Majorna. Arma stackars Sanna, vad jobbigt hon har det! Vi känner med henne, både jag och mamma har våra rejäla slängar av reumatism fast det inte går att jämföra med hur dålig hon är. Hälsa henne så gott från oss och vi hoppas på det bästa för henne - och för dig! Ha det gott! Isabel och Gull

2011-04-24 @ 16:08:25
URL: http://forovrigtmarjagbra.blogspot.com
Postat av: becca<3

det var ju tur för mig att du missade det med ölet annars hade inte du kunnat komma och pratat mig lugn vilket jag är jätte tacksam för!

Men jag är ledsen att du körde hem till oss i "onödan" eftersom vi var tvungna att ringa ambulansen, det var mycket snällt av dig att stanna ändå, så jag inte behövde bli så uppstressad som mamma och pappa hade gjort mig, Kram! <3

2011-04-25 @ 18:00:32
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: bad credit mortgage loans

see here for the greatest broker available

2015-05-20 @ 00:12:21
URL: http://utah-mortgage-lending.pen.io/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0