Klättrat ända upp till toppen.

Jaha nu e man normal igen min sjukskrivning har gått ut och jag jobbar heltid. Det mest fantastiska är att så bra som jag mår nu har jag inte mått på ganska många år. Det känns nästan konstigt att vakna på morgonen utan att känna en gnagande oro i kroppen. Visserligen har jag haft lite svårt att sova pga mardrömmar men har tagit igen det natten därpå och vad gör det när min demon nu är inlåst för alltid. Att känna att varje dag inte är svår överkomlig utan att inta den på ett positivt vis är helt fantastiskt.

Att möta motgångar utan att trilla ihop i en flod av tårar är också underbart. Att ha saker att se fram emot och vara lycklig är härligt. Mycket av det här har jag åstadkommit själv och med hjälp av mina nära och kära. Det har varit en tuff klättring emot toppen och det finns fortfarande svårigheter att bemästra framför mej. Men jag känner att med den styrkan jag har nu så skall jag orka med det nu också. Och därför kommer jag finnas för dem som behöver mej också.

Och att jag också har mött min Prins känns helt fantastiskt. Jag hade faktiskt bestämt mej att vara ensam i mitt kungarike som den Prinsessa jag är, så helt plötsligt finns Han där Prinsen med stort P. Det är som en dröm eller saga jag vet inte riktigt om jag vågar vakna eller kanske lägga boken i från mej. Men det är ingen dröm eller saga det händer i verkliga livet här och nu. Och just nu räknar jag dagarna o timmarna tills vi ses igen jag o min Prins.

Anki






Kommentarer
Postat av: Stefan

Va bra post! :)

2011-02-17 @ 21:24:08
Postat av: Anonym

Wow! Blir så glad för din skull! Visste väl att du är en superstark kvinna och du är värd allt gott Anki!!!! Ha det jättegott!

2011-02-17 @ 21:47:58
Postat av: Marie

Härligt, sprudlande, positivt! Det smittar! KRAM

2011-02-17 @ 22:15:08
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Åh,,,herregu ANKI du får inte skriva så här fint...du fick mig att börja GRÅTA....men vad gör väl DET, när det är GLÄDJETÅRAR....SÅÅÅÅÅÅÅ glad för din skull.



Och du,,,,du behöver INTE vara orolig att lägga boken ifrån dig. Orden finns kvar !!!!

kram !!!!

2011-02-17 @ 22:40:27
Postat av: Benny

Härligt att höra.

:)

2011-02-19 @ 17:28:40
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad skönt att höra =)

2011-02-20 @ 14:28:39
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Härligt att höra. Hoppas dagen har varit bra nu är kvällen kommen ha en bra kväll. Kram

2011-03-02 @ 18:02:58
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0