Fredag 7 Januari.

Visst börjar man att tröttna på snön men eftersom solen lös idag så klädde jag på mej och vandrade ut i det fina vädret. Jag var väl ute knappt en timme runt omkring där jag bor det var så tyst och stilla ute. Jag vandrade bort till kyrkogården också där jag inte varit på länge, stannade till en stund vid minnes lunden och lät tankarna vandra iväg.

Jag vet inte varför men jag får en konstig känsla när jag går dit så det brukar inte bli så ofta. Istället har jag en lykta i trädgården som jag tänder ett ljus i istället. Men just nu är lyktan helt översnöad så jag får väl gå ut och gräva fram den så jag kan tända ett ljus igen för det är ganska fint när den står därute och lyser upp i mörkret.

Eftersom min dotters flygtider blev ändrade så åkte jag inte upp till Landvetter utan de blir hämtade av några andra istället. Jag kan ju inte komma försent till mitt arbete om jag blir stående på Landvetter så det var det bästa lösningen. Nu kan jag slappna av också för Sanna ringde precis och de hade landat efter en väldigt turbulent flygresa.

Det skal bli kul att få träffa dem snart och höra om deras resa hur dom har haft det i Egypten och kika på foton som de förhoppningsvis har tagit. Kanske känner jag igen mej eftersom jag var där för två år sedan. Det verkar som dom gillade Egypten iallafall, det gjorde jag med när jag var där.

Nu väntar jag bara på att helikoptern skall landa så jag får något att förströ tiden med, skämt o sido det är tvättmaskinen jag väntar på. Det är ju inte helt fel att få hängt upp tvätten på tork så slipper jag göra det senare ikväll.

Anki

Kommentarer
Postat av: Camilla!

Egypten är ett resmål jag kan tänka mej..se pyramider,häftigt..Jo,det är viktigt att gå ut och passa på att få lite solljus på sej,behövs verkligen nu..Fint med en lykta utanför,det har jag med,Kram!

2011-01-07 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0