Jag tuppade av.....

Hm jag undrar om jag sprang in i en vägg i eftermiddags? Jag slutade jobbet klockan 14 och åkte hem direkt vid 15.30 käkade jag middag och vid 16 tuppade jag av i soffan och sov en timma. Jo det var ju en del att göra på jobbet men så utarbetad borde jag inte blivit, undrar vad det berodde på. Nåja nu är jag ganska pigg iallafall och har fått hängt en tvättmaskin, snart så får det bli att kolla på dumburken några timmar innan det är dags att krama kudden igen.

Det är ganska tyst och tomt här hemma nu med sonen på andra sidan jorden i Nya Zeeland. När han är hemma så brukar det ju alltid vara lite ungdomar här hemma och musik eller film som låter i från hans rum men nu är det helt tyst. Jag antar att det tar ett tag att vänja sej vid tystnaden. Det är tur att Facebook, bloggar och skype finns så man kan få följa med på äventyren via nätet. Tänk vad mycket han kommer att få uppleva och berätta för mej när han kommer hem igen.

Anki



Kommentarer
Postat av: becca<3

så fort jag mår bättre så kan jag komma och bryta tystnaden ;)

2011-01-03 @ 20:39:23
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

I bland behöver man bara få tuppa av en stund :)



Kram

2011-01-04 @ 09:40:48
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Annika

Det är skönt att kunna få vara lite ifred ibland också utan ungdomar i huset =)

2011-01-04 @ 16:26:14
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0