Ömmande tå nu...

Har mycket tankar men inga ord att skriva ned här. Det är bara tystnad som råder här i dag, jag har varit ledig i dag efter en lång jobb helg. Har bara gått här hemma i min tystnad med mina tankar hela dagen. Visst jag har hunnit med ett par tvättar, några telefon samtal men annars har det bara varit tyst och tankarna har fått fritt spel rum. imorgon är det arbete som gäller igen.

I natt lyckades jag med att springa rakt in i badrums dörren som jag själv hade lämnat öppen. Så klantigt jag slog i huvudet och stor tån men det får jag skylla mej själv. I kväll stänger jag badrumsdörren när jag går och lägger mej iallafall. Det var inte mycket till blogg inlägg och hade ni kunnat läsa mina tankar så hade ni blivit trötta i ögonen för det är väldigt många.

Kram på er Anki



Kommentarer
Postat av: becca<3

älskade moster du fåår ta hand om ditt huvud och dim tå, du får be någon blåsa på dej och sendan pussa där det ajjar så ska du se att det blir bättre, :) <3

2011-01-18 @ 06:44:46
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan

Ja har ju massa "bråte" i min lägenhet, men ja har en nattlampa iform av en elektronisk myggfälla. Ja tänkte ta ner den nu till vintern efter att den zappat insekter hela sommaren, men den va så bra som nattlampa så den får hänga kvar.

2011-01-18 @ 16:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0